(VIDEO) Dreptul la replica presei pro-comuniste

13 Responses to (VIDEO) Dreptul la replica presei pro-comuniste

  1. Vasile says:

    Halal de asa replica.

  2. dadatroll says:

    Si dreptul la replica la presa anti-comunista undei? Sau voi naveti din aia?

  3. o.brega says:

    Pe cel cu piciorul in ghips l-am vazut si eu, chiar in ziua de 7 am filmat de linga el cum indeamna sa fie rupt cordonul si chiar reuseste. E un politist in preajma, mare sef in MAI, care maninca seminte si il priveste indiferent parca. Oare cine e?

  4. mariusmioc says:

    Această filmare nu aduce nimic nou. Se vede că s-a aruncat cu pietre în poliţişti cu scuturi, se ştia asta. Se afirmă insistent că cei care aruncau sînt provocatori, dar nu se prezintă nici o dovadă. Li s-a spus poliţiştilor să plece şi ei n-au vrut să asculte, au rămas sub ploaia de pietre – păi poliţiştii aşteaptă ordine de la superiori pentru retragere, nu se retrag la comanda unor civili din mulţime. A fost găsit unul ras în cap (dar erau şi destui care aruncau cu pietre şi nu erau raşi în cap), concluzia că cine e ras în cap e provocator face parte din logica moldovenească, diferită de logica obişnuită. Mai este un bătrîn care înjura – care-i problema, la evenimente de acest fel e ciudat să vezi oameni înjurînd? Se încearcă prin această filmare să se promoveze un tip de interpretare “politic corect” al evenimentelor din 7 aprilie, dar nu pe bază de dovezi ci de repetiţie insistentă a unor teorii.
    Un bun comentariu la această filmare este articolul lui Baştovoi: http://savatie.wordpress.com/2009/04/17/opozitia-calca-pe-cadavrele-baietilor-pentru-a-ajunge-mai-sus/

  5. Vasile says:

    Nu un bun comentariu,ci un foarte bun raspuns la aceasta asa zisa replica si la intregul comportament al asa zisei opozitii,exceptie facind doar Dorin Chirtoaca,care a dat dovada de curaj continuind lupta mai departe.Ceilalti s-au dovedit a fi niste lasi ca si autorul acestei replici pe care a dat-o pentru asi indreptati un tipat:”Foc”

  6. Vasile says:

    Am avut in vedere,articolul lui Bastovoi, ar sluji nu ca un comentariu ci ca un raspuns la aceasta neprofesionala si lasa replica.

  7. olegcernei says:

    Pentru Vasile,
    Este o montare de amator care are ca scop reflectarea evolutiei evenimentelor reale in baza inregistrarilor video netrucate.Halal de materialul trucat si montat de NIT,OMEGA,N4,M1.Dar respect punctul tau de vedere.
    Paste fericit si mult curaj.
    Cu respect
    O.C.

  8. olegcernei says:

    Pmetru Vasile,
    Se vede ca nu ai fost la protest.Eu personal am fost in mijlocul tineretului in data de 6,7si 8 aprilie.Pe data de 8 am stat toata ziua in fata guvernului pentru a opri provocatorii de a rupe cordonul politiei.Dorin a venit spre sara in fata guvernului la data de 8 aprilie, dupa ce l-am telefonat si am intrebat de ce liderii partidelor nu vin in piata.
    Ar fi bine sa fii mai atent cu etichetarile si sa fii sigur ca curajul si verticalitatea mea este apreciata de tineri prin mesajele pe care le primesc.Faptul ca reactionezi si tu ma bucura.Iti doresc sa nu fii lasi si sa stii ca nu mor caii cand vor caiinii.Curaj la comentat.

  9. iuliana says:

    Nu mai idolatrizati atit fenomenul Chirtoaca…Ce curaj mai???S-a speriat ca un pui clocit….Lasati voi curajul lui Chirtoaca la o parte!!!Acum trebuie sa se uneasca opozitia, si sa fie inteleapta…
    Toata campania electorala a lui Chirtoaca a fost una murdara: a criticat opozitia, dar nu comunistii…Asta e curaj????

  10. mde... says:

    Spuneti-mi va rog de ce chair shi in aceste momente cind se verifica listele electorale opzitia noastra nu s-a unit. Am inteles ca au fost propuneri, dar au fost refuzate. DE ce ? poate imi dati un raspuns ???!!!

  11. Rusu says:

    http://ava.md/014-poziciya/02277-istoriya-bunta-v-fotografiyah.html

    Domnul Cernei, inca citeva poze in favoarea dumneavoastra🙂

  12. Alex G says:

    Am pierdut o batalie, nu si lupta finala…

  13. stefanal says:

    “Они коммунисты выигрывают битву за битвой но проигрывают войну”

Leave a Reply

